"

Image Hosted by ImageShack.us

Jumaat

Aku Hobi Dan...

       Salam...ari ni macam rase bosan je,xtau knape?Rase macam ade perkare yang aku sia2kan....smalam hari ke-5 aku bkeje syif petang dan bile aku nak ambik kertas keje aku xprasaan plak kt whiteboard tu ranking aku kt standbye dan secare autonye xkeje le aku ari tuh....tp yg penting gaji jalan...hikhik.....sbnanye aku tngah poning nih sbb band aku ade btanding untk BATTLE OF THE BAND 03 March 2009....aku masih tak dapat lagu ape yang nak aku ptandingkan....tp bagi aku,rockkapak a.k.a slowrock mmang menjadi trademark band aku sampai skang walaupun pengaruh muzik indonesia dan indie tersangatlah menular mase skang ni,tp aku sbnanye layan gak lagu2 camtu...open skit pe salahnye........tapi dalam waktu skang nih tibe2 je pngaruh aku ngan blackmetal/metalrock menjadi pilihan aku,bkannye ape pun..cume aku terpengaruh pun dengan die punye muzik ngan sound diorang memang power dan style...klau nk ikut diorang punye ritual aku tak follow,bleh syirik jadinye,whateverlah.....muzik nih dah jadi sebahagian daripade hobi aku dan kebetulan plak tmpat aku bkeje ade diorang sediakan studio untuk jamming,ape ade hal yuran pun Rm3.00 sebulan.Ok ape,kalau nak dibandingkan jamming kt studio luar 1jam je Rm25.00 mesti kne punye...hikhikhik.........walauapepun kalau ade perkare yang kite minat ni kene le kite buat ngan ikhlas xbleh nak redah je sebab aku pnah terkena buat sesuatu yang aku minat tapi tak ikhlas.....rase bersalah wooo....itu pade akulah,pade korang aku tak tau...masing2 punye rasekan....and then,lu "pikirlah sendiri....."




pantera_afizs@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan