"

Image Hosted by ImageShack.us

Khamis

Assalammualaikum..





Agak lama aku tinggalkan blog ni,dah bersawang sana sini..aku bukannya takde masa tapi sebenarnya MALAS..ye malas,kemalasan tahap melampaui akta dalam undang undang kemalasan hakiki..dan aku pun tak tahu dah berapa kurun aku tinggalkan blog ni dan rasenye kalau aku ambik lagi masa untuk aku freezekan blog ni conform pakcik aku akan delete blog ni..sape lagi kala bukan uncle google dan takkan wujud lagi afizsxp.blogspot.com....

Aku ingat kali ni aku tak nak fokuskan kepada ilmu IT je,kalau boleh nak kongsikan ape saje yang aku buat baik dari segi live aku,kerja,aktiviti harian dan yang sewaktu dengannya.Dipendekkan cerita lebih kepada perkara perkara yang bermanfaat la,nanti meluat pulak korang bile aku selitkan entry entry yang mengarut..

Sebenarnya banyak perkara yang aku alami sepanjang aku bercerai dengan blog aku ni..baik kegembiraan,kedukaan,kejahilan,keinsafan dan macam myacam lagila.Tapi takkan aku nak cerita dengan korang pulak,mana boleh..my life is my secret must private bukan untuk bacaan awam...hehe,jangan marah ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan