"

Image Hosted by ImageShack.us

Rabu

Battle Of The Band



       02 March 2008..tarikh aku bertanding di Pantai Morib BATTLE OF THE BAND telah berlalu..sebelum perform tu aku sebagai ketua band diminta mencabut undi bagi menentukan tempat ke berapa band aku naik ke stage dan dapat tempat ke 2 untuk perform.Mase naik ke pentas tu mengigil gak kaki ni,sakit perut pun ade..hehe,aku petaruhkan lagu MAY-JANJI.Sebelum aku pergi tu aku ade pesan kt makcik suruh bawak camera dan die punye jawapan bile sampai kt situ die kate "sorry le fiz,camera terlupe nak bawak"Argghh....geram gak aku dibuatnye
       Dan malam tu aku perform tanpa sekeping gambar pun,kalau tak boleh aku letak kt
sini,hampeh btol la makcik aku tu..huhu,malam tu ade 5 band je yang bertanding

Antaranya:
                    1.Overage
                    2.SJ (band aku)
                    3.Apple Green
                    4.Power Kids
                    5.D"Lambat

        Keputusan pulak akan diberitahu pada 13hb,sebab ade 2 lagi saringan dan selepas tu baru diorang akan umumkan pergi ke final..bawah ni gambar makcik aku yang bertangguungjawab meninggalkan camera..ceh,geram aku dibuatnye..
hehee..



Yang kat atas tu gambar band aku mase majlis kawin sepupu  kt umah nenek aku,diorang ajak band aku untuk main..yang vokalis pompuan tu penyanyi band aku gak,sekolah lagi..member aku ramai nak ngorat..hampeh btol,hehe...die tu dah macam adik aku laa....yang kt bawah ni gambar majlis masa sepupu aku kawin,meriah le jugak..tapi penat


                       Ni mase malam berinai..



Ni mase malam akad nikah..Hafiz & Siti Faizah,name pengantin laki ni plak same ngan name aku dan rupe2nye duduk dekat ngan kawasan perumahan aku dan xpnah nampak mamat ni,keciknye dunie ni...


               Mase malam bersanding..cun tak sepupu aku?


          sepupu sepapat akuu....pecah perut kalo lepak ngan diorang ni



                  Bebudak2 yang menghuruharekan majlis



Tiada ulasan:

Catat Ulasan