"

Image Hosted by ImageShack.us

Rabu

Kitaro/Virtual Keyboard



Dalam kehidupan korang seharian,mesti tak lepas dari mendengar lagu2 di serata dunia..tak kirelah ape irama sekalipun.Tapi ade ke korang perasaan ada sesetengah lagu tu diselitkan alunan keyboard/piano..haha,sebut pasal mende ni aku teringatkan seorang musician jepun yg bernama Kitaro..die ni mmang handal bab main mende ni,aku mule dengar music pakcik jepun ni mase aku skolah tadika lagi,memang berantu die punye sound keyboard tu..anyway sampai skang aku tabik kt die..your the best keyboard player....

Mase aku kecik2 dulu mmang teringin sangat aku nak beli mende ni,tp orangtua aku bkannye orang senang jadi takkan aku nak buat tak paham plak,mende tu bukannye murah..ribu2 plak tu harge die,jadi aku pendamkan jelah keinginan aku tu,skang ni bile dah berkemampuan aku tak nak beli pun mende tu,bkannye ada bakat pun..hehee,kalau beli pun kompom dok tersepit kat belakang almari..hehe....tapi kire orait le gak aku tak beli mende tu sebab hari tu entah camne aku dok belek laman web pasal piano ni,aku tnampak satu laman yang bagi kemudahan untuk main keyboard dengan cara virtual,apa lagi aku gasak abis2 smpai naik jem aku punye keyboard PC tuu...

Pada korang yang berminat nak try mende alah ni,aku bagi link die kt bawah ni untuk korang try..mane tau boleh jadi macam kitaro ke...hahahaha.....



http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/double_bass.htm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan