"

Image Hosted by ImageShack.us

Jumaat

Aku Dan Sesuatu



Jumaat 08 May 2009-Aku bekerja syif petang,agak lewat jugak aku sampai rumah tadi sebab ambik komputer pakcik aku kat rumah dia...internet tak boleh connect,aku bajet mesti windows dia ade probs sebab keluar error pada screen system.32 bla..bla.....bla..aku malas nak layan mende ni kalau badan melekit,lagipun baru balik keje..lepas mandi tu baru aku siapkan PC pakcik aku tu..nasib baik takde banyak probs,just aku masukkan CD windows dan repair je balik..alhamdulillah,internet dia dah boleh connect dan selesai satu masalah..alang2 internet pakcik aku dah boleh on aku terus updated dia punye antivirus,sambil tunggu mende tu siap updated aku layan laptop aku pulak,time camnilah aku nak cek e-mail ke atau ape2 yang patut..lagipun jam dah 02.00 pagi dan mate masih tak mengantuk lagi...kekadang tu bila duduk berjaga waktu tengah malam camni biasanye aku siapkan salah satu PC costumer yang dah agak menyemak kat ruang tamu rumah aku ni,memandangkan semuanya dah siap dibetulkan dan takde ape yang nak dibuat,mulalah berangan yang bukan2..hikksss..hikks..
Biasanya bila balik keje tengah malam ni memang aku takkan tidur,ade je bende yang aku nak buat dan waktu macam nilah aku suka(tengah malam)takde siape yang nak ganggu,senyap dan sunyi..hikhik..
Sedar tak sedar jam kat dinding aku tu dah pukul 03.45 pagi..memang cepat masa berlalu,mata pun masih tak mengantuk lagi still camtu je.Kebiasaannye bile aku berjaga tengah malam ni bermacam-macam bunyi yang aku dengar,mula-mula tu takut jugak..mane taknye pukul 02.00/03.00pagi boleh dengar orang gelak ketawa siap boleh masak- memasak lagi tu dengan dengar bunyi orang cuci pinggan manggkuk..lagipun kawasan taman perumahan ni masih baru dan rumah di kawasan belakang ni takde penghuni lagi..abis tu apa bende yang aku dengar selama ni..malas nak ambik tau dah,lagipun dah lali aku dengar bunyi camni bile berjaga time waktu malam,aku ni bukannye berani sangat..tahap pengecut jugak sebenarnye,hehee...yang penting jangan dia sakat aku dah,lagipun kite ni sebagai hamba allah adalah mahkluk sebaik-baik ciptaannye..Allahwuallam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan